Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

miercuri, 8 decembrie 2010

poem of the day





m-aş spăla în
fiecare dimineaţă
de urma săruturilor ,
a mângâierilor ,
a zâmbetelor...

până îmi dă sângele ,
până la carne ,
până la oase...

aici in universul orbitor
de simplu
al porţelanului
şi reflectării sterile ,
de câte ori mă trezesc
imi zgârii faţa cu unghiile,
îmi smulg limba ,
îmi scot ochii...

pentru a nu-mi mai amintii...

pentru a nu-mi amintii...

de aerul tare
şi atât de îndepărtat
de deasupra colţilor metalici
şi stranii ai
antenelor t.v.

3 comentarii:

  1. Conu, cred ca ai avut un cosmar cu Superman, care te-a purtat deasupra antenelor TV :)) si serios...dura/cruda realitate nu poate fi stearsa, doar data uitarii, dar invie la un semn dat de reclama TV

    RăspundețiȘtergere
  2. "
    m-aş spăla în
    fiecare dimineaţă
    de urma săruturilor ,
    a mângâierilor ,
    a zâmbetelor...

    până îmi dă sângele ,
    până la carne ,
    până la oase...
    "
    singurul poet între admiratorii săi nepoeți ( eram să scriu nepoieți)

    RăspundețiȘtergere