Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

marți, 2 noiembrie 2010

r.i.p my dear nokia N73

Conu Marius mi-a murit telefonul...
in burta lacoma a unei mashini de spalat...
:-((
4 hours ago · Comment · LikeUnlike · View Feedback (8)Hide Feedback (8)

*
*
Bogdana Radu and Mihaela Dulama like this.
*
o
Simona Corbeanu ‎:))))
3 hours ago · LikeUnlike
o
Michelle Ma Belle l-ai sinucis!
3 hours ago · LikeUnlike
o
Adina Lazar ‎:))
2 hours ago · LikeUnlike
o
Conu Marius
nopi... nu am participat la repausarea inocenta si infricosatoare a agendei mele si a jocurilor java si a fermecatorului symbian, intr-o cuva stralucitoare si rea de whirlpool....
doar am aflat cumplita veste...
si m-am intristat nespus...
:...-))See More
about an hour ago · LikeUnlike
o
Ruxa Vlad ‎:)))))))))))))))))))))
39 minutes ago · LikeUnlike
o
Conu Marius nu e kiar atat de amuzant...
:-(
38 minutes ago · LikeUnlike
o
Conu Marius r.i.p my dear nokia N73
a few seconds ago · Like

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu