Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

marți, 2 noiembrie 2010

neatza, mess shi tzepi









marius_conu: hei tu,
marius_conu: hei tu...
marius_conu: atat de indepartata
marius_conu: ca imi pari a
marius_conu: fi de aer
marius_conu: hei tu,
marius_conu: cea mai inalta
marius_conu: si mai frumoasa
marius_conu: stii tu numele
marius_conu: meu
marius_conu: stii tu ka zeul
marius_conu: m-a aruncat prada
marius_conu: vie
marius_conu: lucrurilor
marius_conu: pentru a te cunoaste
marius_conu: asa cum odinioara imi
marius_conu: mirosea fuga a
marius_conu: spinari tandre
marius_conu: de cal
marius_conu: si a fire de iarba in zdrobire
marius_conu: stii tu cat
marius_conu: de mult tin la tine
marius_conu: de mult
marius_conu: cat de mult
marius_conu: am invatat
marius_conu: ca moartea este o iluzie
marius_conu: tau
marius_conu: imi poate cuprinde
marius_conu: fiin ta cu iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu