Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

vineri, 22 octombrie 2010

de ce nu intelege mihail poezia?









Nevoia de arta, o foame straina , stranie, straina…







O kabala de oameni de cultura stau agatati de fumul tigarilor lor groase si puturoase in spatiul initm si elegant al saloanelor literare si dicteaza:
NU suntem intelesi!
NU avem pentru cine sa fim!
Arta a murit!
Traiasca noul consumator, omul-retail ,noi suntem singurii constienti de frumusetea lumii , singurii ei pastratori.
DACA EI NU NE INTELEG NOI REFUZAM SA-I INTELEGEM!NOI SUNTEM SENSUL CEL MAI ASCUNS AL VIETII, DOAR PRIN NOI OAMENII POT FIINTA CA ANIMALE ESTETICE!
Ii privesc pe jumatate animat de ganduri peverse si imi spun
Ok!Universul meu inchistat si lipsit de educatie estetica se invarte in lumea blogurilor si a ultimului club prin care am fost.Sunt consummator inrait de Holliwood si muzica rock , si asta fara indoiala este rau (cel putin asa imi spunea doamna diriginta acum vre-o cativa ani).
Un om este dator sa citeasca o carte!
Dar sa vada un film , nu…?
Dar sa asculte o melodie , nu…?
Dar sa sarute o fata atunci cand aceasta trebuie sarutata , nu…?
Prefer si intotdeauna voi prefera o iubita unei carti prost scrise , caci ce avem noi acum in MAREATA LITERATURA ROMANA CONTEMPORANA decat o suma de compilatori de text , unii indreptati catre un model al scriiturii model- exterior (neinteleasa si prost adaptata) iar altii inghetati intr-o ars-amandi plictisitoare si nepitoreasca(de genul : stii cum vorbea bunica mea?).
Dati-mi un romancier bun in limba romana si eu ma voi transfigura in cel mai mare sustinator al acestuia( A SE CITI RUSE...:-p).
NU sunt decat produsul final al tratamentului la care am fost supus de catre contemporanii mei scriitorii, m-au privit cu dispret , ca pe un retard caruia trebuie sa-I oferi totul cu masura si fara pretentii,ii dispretuiesc si ma intristeaza imposibilitatea lor structurala de a ajunge la un public ce le este in cea mai intima masura strain.
De aceea zic hai sa-I lasam pe ei scriitori romani in universul lor perfect si neobtuz , sa pluteasca straniu, anonim si strain catre un alt sens al vietii si noi sa ne traim viata , sa ne uitam la filmele ce ne plac, sa ascultam muzica ce ne reprezinta,sa citim blog-urile ce ne amuza, sa sarutam fetele care trebuiesc sarutate , pentru ca nu cumva sa le sarute vre-un altul.(u dig tzepi?)
Ps. Or sa fie surprinsi tinerii nostri confrati scriitorii de cat de vandute/citite/dorite sunt cartile scrise de ceilalti, de strainii aceia demni de dispret (se ocupa de kestii total inestetice si aiuritor de reale in cartile lor, daca poti sa-ti inkipui asa ceva), sau de succesul fenomenal de care se bucura proiectele ziarelor de a oferii in diferite zile o carte alaturi de ziarul respectiv.

(Eu care ma uit cu predilectie la filme imi aduc aminte, asa ca prin ceata ,ca la baza oricarui film se afla un”scenariu”, nu?)

Ma rog o foame ciudata imi sfasie centrii gandirii asa ca voi deschide un “torrent” si voi downloada un alt film , un pps. sau de ce nu o alta carte-vizuala.
O Foame Stranie, Ciudata ,Nefireasca…

De altceva.

IN CARE SA MA REGASESC!IN CARE SA MA REPREZINT!


golan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu