Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

marți, 20 ianuarie 2009

cella cest un autre jour dedans nous...






relatia...(revin cu amintirile)...mea cu O era una in termeni egalitari...o consideram nimic altceva decat cel dintai aliat al meu si ascultatorul perfect...ma apucasem sa citesc Platon- Republica(de altfel lecturile mele au urmat un parcurs bizar,as putea spune ca nu am avut o varsta a lecturii si datorita faptului ca ai mei erau niste anti-intelectuali desavarsiti)si multe nopti le-am petrecut la lumina lanternei sub cortul nostru improvizat incercand sa-descriu statul meu ideal,o utopie fara indoiala,o combinatie ciudata intre democratie si morala crestina...

fara indoiala ca mare parte din idei le si puneam in practica a doua zi in Poienita...

ajunsesem sa detinem Poienita, iar haiduceii se transformasera pe nepusa masa din razboinici crunti in arbitri si judecatori ai celorlalte factiuni...

asta avea sa aduca dealtfel si pierzania noastra...

din Zahana(piata in limba turca)un cartier indepartat al orasului se formase o alta ceata de razboinici , Paunii Noptii , care in nu mai mult de trei zile au distrus sistemul nostru de aliante si ne-au dat intalnire la Conducte(poienita era traversata de magistrala supra-terana de apa calda a orasului)...

am scapat cu greu din inclestare mai ales datorita tintasilor nostri,plini de julituri si cucuie...

tot atunci am renuntat la a mai pune bazele unui stat ideal redevenid o ceata de haiducei salbatici...asta nu stiu cum, dar a intristat-o nespus pe Oana...nu ca n-ar fi participat la fel de aprig la luptele si intrecerile pe care le purtam cu celelalte cete dar era mai mereu posomorata si trista...

tot acum am perceput la ea o oarecare jena in momentul in care ne culcam,intotdeauna se indeparta de mine de parca ar fi dorit sa striveasca peretele de pe latura opusa a patului...

vorbeam din ce in ce mai putin si deseori o surprindeam privindu-ma pierduta de parca nu la mine se uita ci la altcineva aflat imediat in spatele meu...

devenise din ce in ce mai atenta cu mine si incerca sa-mi satisfaca si cele mai nebanuite pofte,nu mai era fata aceea baietoasa si razgaiata pe care o admirasem foarte mult ci devenise o fetita sfioasa...

de altfel prin casa incepuse sa poarte rochii...

atunci mama ne-a despartit si nu ne-a mai lasat sa dormim impreuna...

adormeam foarte greu cu urechea ciulita la zgomotele si fosnetele ce veneau din camera dinspre Balcon unde dormea acum O...

cu doua saptamani inainte de a se termina vacanta ne-am casatorit...la dorinta expresa a O-ei...

Parintii mei ne-au fost nasi iar papusa scofalcita a mamei , de la nunta,copil...

Cand a plecat am fost foarte trist dar fericit de promisiunea Doamnei C. ca vor veni sa petreaca sarbatorile de iarna cu noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu