Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

marți, 20 ianuarie 2009

pasaje golan...ou on va,je me souviens,je suis avec toi...





Cum ti-am spus,m-am prabusit pentru o jumatate de an in lectura...si acum imi amintesc de perioada aia febrila de cautari,caci despre cautari era vorba,incercam sa inteleg transformarea bizara a comportamentului O-ei de la sfarsitul acelei de neuitat veri...

nopti uriase pierdute la lumina lanternei sub plapuma,ai mei credeau ca eu dorm...

toate economiile mele imprastiate pe carti,de altfel infernal de ieftine in acea perioada...

febrilitatea cu care incercam sa inteleg distinctia dintre mine si O,stii ea imi spusese odata ca intr-o dimineata s-a trezit pentru prima oara constienta de trupul ei,acoperit de-o muselina rece...si mi-a mai povestit cum s-a zvarcolit timp de-o ora in cearsaful rece,pierduta,fara sa gandeasca,satisfacuta doar de atingerea electrizanta dintre pielea ei fierbinte,si orbitor de alba as adauga eu,si materialul rece satinat...

pana atunci nu privisem niciodata cu atentie trupul meu,doar il foloseam nefiind constient de existenta lui...

a avut loc o dedublare,eram eu persoana M vietuind intr-un corp pe care il percepeam ca exterior mie...stranie senzatie,fantastica indepartare...

cum ti-am spus deja lecturile mele au fost pana mai tarziu foarte heteroclite,in afara lecturilor la care ma supunea Domnul Arion...

nu am gasit raspunsul la nelamurirea mea,ce ne face pe noi atat de diferiti?si iti imaginezi nerabdarea cu care asteptam vacanta de iarna cand Oana urma sa vina la noi...

intre timp am intrat in clasa intai,la cinci ani si patru luni,o experienta stresanta si plina de neprevazut...

daca nu stiai in primele doua clase primare cred eu ca se definesc cu adevarat caracterele de mai tarziu...

asa ca am inceput sa-mi bat toti colegii de clasa si avand in spate experienta Poienitei iti dai seama ca i-am ars pe toti...

mi s-a dus buhul de nebunul claselor primare dupa ce i-am spart capul unuia de-a sasea,realizezi situatia in care au fost pusi ai mei,de altfel per total ciclul primar l-au costat pe tata vre-o 20 de geamuri,trei table,erau nerusinat de scumpe atat atunci cat si acum,si vre-o doua usi si-o banca...

nu puteam fi mutat deoarece in afara de purtarea mea nu tocmai exemplara eram primul la invatatura din clasa si saraca mea invatatoare,dumnezeu s-o ierte -a murit de cancer mamar-,d-na Pielaru a reusit intotdeauna sa-mi scoata media la purtare...

singurul conflict pe care l-am avut cu invatatoarea mea a fost declansat de faptul ca invariabil la orice lectie vroiam sa raspund eu,repezindu-ma la tabla...

iar daca bunii mei colegi aveau parte de Varga,se purta pedeapsa corporala,pentru neatentie si pentru comportament,eu eram gonit de la tabla cu ajutorul acestui instrument...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu