Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

vineri, 16 ianuarie 2009

hypercablat in vama


motto:

"hai mai bine sa ardem o banca ,hai mai bine sa dam foc unui cort , mai bine sa fim liberi decat sa experimentam vieti de imprumut intr-un oras al gravelor erori..."



"La Epava"
imi amintesc de o inmiresmata noapte sub clar de luna ...
in vama...
ascultand iron maiden...
si band vodka...

de mangaierile tandre pe care ti le-ar fi oferit...

un oarecare Romeo...

un oarecare Don Juan cu scoala profesionala...

te priveam intens,un usor amuzament fluturandu-mi pe buze...

nu reactionai,erai sau vroiai sa fii insensibila...

literalmente ma cacam pe mine de ras...

Romeo insista...iar ranjetul meu se adancea direct proportional cu insistentele acestuia...

nu-i asa ca viata este o curva?...
ca noi am evadat din oras pentru minunatul trib ce am devenii in afara structurilor sociale construite in marile orase,aici la malul marii ...
ca mirosim a libertate si a ura...
a iubire si a dulce blanda anarhie?...

Ia o gura de bere!


.......

"sleeping on the beach"



stii ca se poate murii din dragoste?....

in china antica erau foarte dese cazurile,oarecum suicidale de morti din dragoste...

se intindeau,indragostitii,pe pat si refuzau sa manance pana mureau...

de-aia exista si o lege ciudata,mai mult cutuma,nescrisa,ca persoana care se indragostise sa fie satisfacauta intr-un fel sa altul de cel ce constituia obiectul dragostei,indiferent de statusul marital al celei din urma...

asta ducea la o oarecare promiscuitate, nu crezi?

vrei sa ma saruti in seara asta aici printre focuri?

......

"Palatul meu este un cort de imprumut"

nu rezist psihic...
oricat as incerca...
oricat m-as straduii...
sunt o fiinta slaba,a fucked junky...
si chestia asta ma Oftica...
am construit un cort alternativ al tau pe care il voi umple pana la refuz...pana se va prabusii plaja asta plina pana la refuz de oameni experimentand libertatea cu toate cacaturile pe care as fi vrut sa ti le spun...
zi si tu,nu-i asa ca sunt de tot rahatul????
:)


unpaduche,ocapusa,olipitoare,unlichen,omazga....


ha?ha?ha?ha?

tine-ma in brate sa nu mor singur.

......

"si chiar visez"



am vrut eu sa o cred,dar iata ca dupa mai bine de doisprezece ani vointa mea este infranta pentru a doua oara intr-un mod rusinos,si incep sa ma intreb daca nu cumva aceasta devine o constanta a vietii mele...prabusirea in pasiune...lupta uriasa ce se da intre luminoasa ratiune si betia carnala si instinctiva a dragostei...

asta este!

sunt nascut pentru o lupta atroce si duala intre doi monstri perversi...gandirea metafizica si fluxul sangvin...

hai,sa nu ne mai scriem...
hai sa ne iubim in vama...

hai tu sa ramai acolo undeva bine cuibarita in sufletul meu...

ti-am gasit un inlocuitor...
pervers ca o lumina...
o libertate de a mi te amintii aici printre cutii de bere si oameni adormiti in fiecare rasarit lucid din vama...

ce inventie minunata acest intai mai nostalgic si adolescentin...in care poti fi tot ceea ce vrei si cand vrei...
ai o tigara?


.....

"emmo style"

vama este plina de emmo , smenari, smecheri,copii cu ochii goi si janadarmi...
acesta este un lucru bun...
concert drum-and-base,muzica minimall,house...
si la Epava Marlyn Manson...

hahahahahahaha...

e bine!e minunat!la vara o sa ma duc la 1 Mai.

CE CURU MEU AM AJUNS???????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu