Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

luni, 19 ianuarie 2009

pasaje golan...


sa revenim...

m-am nascut intr-un oras nascut artificial pe baza unei platforme industriale dintr-un targusorprafuit si tipic fanariot...

un oras mutant cu oameni provenind din medii sociale joase,heterocliti si violenti...

la trei zile dupa nasterea mea,atunci cand se spune vin Batranele sa hotareasca destinul noului nascut a avut loc marele cutremur la secolului trecut...

s-ar putea spune ca m-am nascut sub zodia spaimei si a transformarii...

destinul mahnirii si al terorii...

prima mea amintire lucida este un raft alb pe care zacea o idioata si grotesca pisica(nu stiu daca tu stii modelul)din plastic galben al carei corp era un burduf...

scotea niste sunete chinuite si suierate,infioratoare....

imi amintesc uneori ca prin vis carnea frageda si fina,moale si mirosind alb a lapte a mamei mele...si mai ales caldura ei protegiuitoare,modul fantastic in care imi faceam din trupul ei un culcus...

tatal meu era o prezenta masiva,necomunicativa si care mai degraba imi inspira teama,intotdeauna mirosea a incins si a sudoare...

am petrecut primii patru ani incercand si gustand orice obiect al realitatii...

ai sa razi prima tigara am fumat-o la trei ani jumate ce-i drept cu concursul unui pustan de trespe ani de la bloc...

dupa aceea deseori cautam pe strada cate un muc de tigara pe care il depozitam ,precum un caine, osul, in tabloul electric al scarii...

administratorul era mai mereu furios pe pustii care ii umpleau tabloul cu mucuri de tigari si se razbuna pe acestia prin confiscari consecutive ale mingiilor de footbal...

fiind singurul copil la parinti,si mai ales copil nascut la batranete intreg universul familial se invartea in jurul meu...

eram un copil razgaiat si superficial....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu