Totalul afișărilor de pagină

Despre mine

marți, 20 ianuarie 2009

Exercitiu de mortificare



Corporate Graphics and Communications


ãconu





Ingerul zbura

Atat de adanc in mine

Se ascund si vietuiesc

Cum o mustrare

Cum niste ingeri de piatra…



Ca o iarna,

Ca un frig…

Nu pot sa vad…

Nu pot sa vad,

O alta cale

De salvare…



Sunt prizionier in lumea

Asta rece a sarmei

Ghimpate si

A otelului…

Inca moale ,inca

Fragil

Cum o remuscare

A ingerilor din parul

Cald si matasos

Al mamei mele…



Alerg cum odinioara

Pe suprafata sparta

A desertului

Neinfricatii muedini,

Mereu acelasi

Si totusi diferit parca

De cateva secunde…

Nu sunt…

Nu sunt…

In afara finite

Si nici inlauntrul

Ideii…



Lei lacomi ai amintirii numai

Se mai hranesc,

Numai lupii cruzi

Ai constiintei

Imi mai saruta

Vestejitul trup…



Lumea e grea

Si vie,

Plina de mirosuri

Ametitoare

Cum o sticla de vin

De Falerna…



Lumea aceasta stranie si

Straina

m-a prins…



precum o picatura de

chihlimbar

neasemuitul fluture…



si totusi,ingerul…

ingerul zboara…

o,tu levitatie a pietrei…

daca mi-as pierde

sufletul

oare cum as mai fi…



mi-ai mai putea auzii

vocea strigandu-te

printre lucruri?...



daca mi-as pierde chipul

acesta ravasit

de betia inaltatoare a

vietii,

oare m-ai mai recunoaste?…





cine sau mai bine

cine

sunt…



nu trebuie sa gandesc

luminii o lume

si pasarii un zbor…





nu!nu trebuie sa te caut





liber si in viata



nicicand nu voi mai

fi…



daca mi-as pierde gandirea

oare te-as

mai putea eu imagina

precum o mare



mereu plutind

sub luminosii pescarusi…



stii tu ca stelele

sunt o indepartare,

ca cerul este o remuscare

a materialitatii…



ca prietenii mei mai intai

ma uita

pentru a ma putea amintii,

ca noi nu suntem

decat amintirea

nestiutilor

prieteni?...



stii tu ca daca

mi-as pierde sufletul

tu nu ai mai fi,

ca eu iti dau tie viata

cum numai tu ma

faci pe mine,mie

viu…



ca nerostindu-te

as putea amutii…



leilor suferintei

mereu in vanatoare si

prada

le strig:

doar iubita mea poate fi

in fara lucrurilor,

intinsa ca o mare!



Numai ea poate fi

O remuscare

A acestui crud pamant

Care pe toate le inghite

Ca o atmosfera

perfecta

intre starlucitoare aripi

plutind.




Chapter

1



Ascunderea sentimentelor

a Professional Manual

Ca si cum nimic nu ar exista decat pentru a ranii pe ceilalti,ca si cum exercitiul nefiresc_atavism_al sentimentelor ar reprezenta proba finala a fiintei.

t

indragostirea

Iubirea

Adoratia

Obsesia

Ura

Timpul pare a curge dupa un ritm al sau bine stabilit,in afara fiintei mele si a ceea ce reprezinta aceasta.

Pare ca alte norme ale curgerii acestuia il guverneaza .Cu fiecare secunda sufletul meu se apropie mai urias si mai irevocabil de apus,de prabusire si stii si tu vina nu apartine niciunuia dintre noi si totusi amandoura este vorba de forte implacabile ale vietii carora cu oricata ratiune am detine noi universal se dovedesc mai puternice si ne reaminteste ca totusi suntem supusi timpului si ca orice credinta cum ca l-am putea detine nu este altceva decat o amara si cumplita iluzie.



Postura sau mai bine zis impostura mea este aproape de a fi desavarsita.Niciodata dar niciodata nu am fost in postura celui care cere ci intotdeuna am oferit.


Exercitiul cunoasterii

Nebunia cea mai mare a unui barbat este sa alerge dupa fufe crezand ca astfel isi capata rolul de cuceritor si ca isi stapaneste in felul acesta sentimentele si izvorul viu al pasiunii.Nu face altceva decat sa se supuna determinarii organice de a-si imprastia caracterele genetice unei probabilitati cat mai mari de progenituri.

1
Despre valoare iconica a unui chip



Fara indoiala ca “fascienzza”,fascinatia se produce in primul rand pe cale vizuala,ceea ce vezi te atrage ,devine model,termen de comparatie in functie de care iti structurezi criteriile de valoare urmatoare.Iti aminteste de ceva placut,trebuie sa existe undeva pe chipul persoanei iubite o linie moale care sa absolve prin simpla prezenta orice alt defect.Chipul acesteia devine simbol in functie de care persoana fascinata isi structureaza criteriile,deciziile apartenenta la real.Privirea persoanei fascinate devine stralucitoare arsa parca de un foc launtric si deseori se intampla ca tocmai aceasta privire garvida de fascinatie sa fie factorul determinant al indepararii persoanei iubite,caci este o privire de nebun,de alienat ce nu mai participa la lume reala ci la o lume grea,interiorizata ,arsa in focul mistuitor la pasiunii.Devine un chip marcat de boala aceasta noua si veche.Chiar persoana in sine ,indragostitul,nu este altceva decat o inutila jucarie la mila pasiunii arzatoare.

Ce declanseaza aceasta boala,care sunt modurile in care se manifesta,care este tipul de raspuns adecvat pentru a scapa de sub imperiul vrajii?Iata cateva interbari la care ma chinui sa raspund,caci tu,saraca nu ai absolut nici o vina ca am descoperit eu pentru prima a doua oara in viata,desii imi propusesem sa nu o fac niciodata,vulcanul iubirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu